Happala-Kappala, dínom-dánom, Hakkinen-Raikönnen, uccu neki, csuhajja - avagy egy fél év Finnországban

2012. február 7., kedd

Surfing in Litvania!

Na akkor most kiderül, hogy miért volt ez a nagy csend ily sokáig és hogy honnan ez a nagy lelkesedés a ryanaiirel kapcsolatban. Valamikor a napokban András vagy Andrással, a gyökerek nem tiszták, kiderítettük, hogy van promós jegy Kaunasba innen direktbe, meg vissza. 19 euróért, az első 20 foglalónak mindenféle plusz költség nélkül. Hát mondanom sem kell, lázba jöttem, így elkezdtem utánanézni, mint állat a dolgoknak. A menetrend pont jó, szerda este indul, éjjel ér Kaunasba, ahonnan van rögtön busz Vilniusba, 1.40-re ér oda, visszafelé a repcsi meg vasárnap jön. pénteken csak egy előadás van, csütörtök sem vészes, így nyilvánvalóvá vált számomra, hogy menni kell. Beszéltem Brammal, teljesen lázba jött, hétfő este megvoltunk 4-en, de még volt pár kör hátra. Couchsurfingen azonnal kezdtem szállást keresni. Bram diplomát ír, így neki el kellett kéreckedni, Alex ég húzta a száját kicsit, hogy meg fogunk halni, András kitalálta, hogy lehet, hogy máskor is mehetnénk, nekem meg kiderült, hogy péntekre esik egy üzemlátogatás, amit még nem tudtam, hogy kötelező-e. A lényeg, hogy végül mindenkinek megjött a kedve, el tudunk lógni és a többi hétévégn sokkal drágább a jegy, így tegnap mindent lefoglaltunk, szállást is kapunk két éjszakát Vilniusban és két éjszakát Kaunasban két helyi fiatalnál. Sajnos ez alatt az egy nap alatt elkapkodták a promó jegyeket, így nem 20, hanem 35 euróból fordulunk meg, a busz pedig 20 lesz, így egyelőre úgy tűnik, hogy kb. 60 euróból fogunk eltölteni 4 napot Litvániában, ami nem tűnik rossznak :) Ja és olcsó a sör, úgyhogy még lehet, hogy egy értelmes este is belefér.

Sajnos eszembe jutott, hogy micsoda csapás ez a világnak. Leáldozott a road-moviek kora, kiszámoltam, hogy ennyiből kétszer tudnék leautózni a Balatonra egy kis fogyasztású autóval. Ami elég gáz. 600 km autózás vs.1400 km repülés + 200 km vonat. De ha egyszer menő mérnök leszek, senki sem akadályozhat meg abban, hogy egy csillogó, sárga, kétütemű Trabival meghódítsam Gibraltárt. Megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése