Happala-Kappala, dínom-dánom, Hakkinen-Raikönnen, uccu neki, csuhajja - avagy egy fél év Finnországban

2012. március 24., szombat

Egy kis plafonvizsgálat...

Tehát a nagy hallgatás oka egy kiadós hátfájás, amit egy kis kikukucskáló porckorongnak köszönhetek, ami épp most gondolta úgy, hogy meg kell ismerkednie a gerincen kívüli világgal. Hiába másztam meg a Pilist a nyáron kétszer is napi 3x egy 20 kilós zsákkal, ez a kis drága most gondolta úgy, hogy tönkre kell mennie. Persze én is hülye vagyok, a múlt heti síelés meg aurora vadászat után fájdogáltam a hátam, valószínűleg az egy napos ülve napozás sem segített neki, de a vasárnap esti szauna volt az utolsó csepp a pohárban. A hétfő reggel már kissé nehezen indult, leginkább nem indult, mert se menni, se hajolni, se feküdni, se ülni nem akaródzott annyira. Kedden már egész kiválóan voltam, már nem fájt, ha fekszem, közben utána is néztem az ellenszereknek, így tornázni kezdtem meg pihenni, a héten az órákat kihagytam, de szerencsém is volt, mert egy csomó pont elmaradt. Pénteken bementem az egyetemi rendelőbe, ahol épp csak ápolónő volt, lényegében ugyanazt mondta el, amit már tudtam, mondta, hogy a torna és a pihenés very good, ennyit tudok tenni az ügy érdekében, de hétfőn menjek vissza orvoshoz, mert ezt muszáj megnézetni, úgyhogy háromszoros hipphipphurrá. De legalább elszórakoztatom az aggódó közönséget, most már nem a "kezed hogy van" lesz a nyitó kérdés, hanem a "hátad hogy van" :). Remélem tovább azért nem folytatódik.

Közben a héten Tallinn is szerveződött, mivel 150 éves a finn vasút épp vannak akciós vonatjegyek Helsinki és Hämeenlinna között, ami pont a Tampere-Helsinki útvonalon fekszik és ugye egy kastély is van ott, így amúgy is megnéztük volna, minden esetre így csupán 1,5 euro lesz a 7 euros jegy, ami nem rossz. Indulás csütörtökön, megnézzük Hämeenlinna várát, majd alvás Helsinkiben, ahol közben találtunk Brammal szállást CS-en egy újságíró/riporter lánynál aki agyon van tetoválva és saját műsora van valami finn tv csatornán, úgyhogy mindenképp egy érdekes élmény lesz :). Másnap reggel rögtön irány Tallinn, itt két napot töltünk és egy észt családnál fogunk aludni, majd vasárnap hajnalban vissza Helsinkibe, megnézzük a várost és este már itt is alszunk Tamperében.

Hogy 3 napra rá induljunk Andrással, a haverjával, Chiarával és Anával Lappföldre végre egy kis RÉNSZARVASVADÁSZATra! Egyelőre az autóbérléssel küzdünk, mert 25 év alatt mindenféle extra díjat számolnak fel, plusz extra díj azért, mert ketten fogunk vezetni (biztos, ami biztos) (egyszerre :) ), plusz némelyik bérlőnél extra díj, mert át akarjuk lépni a határt (Norvégia - Jeges-tenger), nem egyszerű. de végül is megéri, kicsit lesz több, mint a busz és oda megyünk, ahova akarunk. Valószínűleg Lappföldről egyszerűbb lesz utána írni, mert még nem tisztázott teljesen, hogy mikor és hol leszünk, minden esetre a vonatjegyek már megvannak!

Ja és kiderült, hogy véglegesen vizsgástól, feladatostól 4-est kaptam Managementből, ami tök jó, mert ez az egyetlen, amit el akarok fogadtatni otthon, hogy ne kelljen még valami gazdasági borzalmat végigszenvedni otthon. Azért mégis jól mutat az indexben egy 4-es angol tárgy, még ha egy nagy kamu is volt :) Sajnos a másik két vizsgán még mindig ülnek, azért örülnék, ha meg lenne már az eredményük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése