Happala-Kappala, dínom-dánom, Hakkinen-Raikönnen, uccu neki, csuhajja - avagy egy fél év Finnországban

2012. május 7., hétfő

Making my escape, avagy május első hete

Moi-moi, D83C, sóhajtottam, majd utoljára bezártam az ajtót mögöttem, körbefotóztam a lakást és menekültem a második árnyéktól, a hallgatózó falaktól és növekvő agresszivitással megáldott pszichopata terrorból. Igazából mindig is egy keleti irányba néző szobát szerettem volna :)

Ugyan még csak egy éjszakát és másfél napot töltöttem el az új kecóban, de máris érzem milyen az, ha normális emberekkel lakik együtt az ember :), úgyhogy május is király hónap lesz :) Az első hét is jó volt igazából. Ott tartottam valahol, hogy Eszti elmegy. Mivel Chiara szívébe nagyon belopta magát, ezért újabb, Eszti búcsúztató vacsora szerveződött, Yoon megígérte, hogy készít dél-koreai kaját, amit végül nagyon rendesen végrehajtott. Ezek a dél-koreaiak igazán jó ételeket tudnak, csupa fokhagyma meg serpenyős húsos zöldséges dolgok. Ana meg persze hozta az elmaradhatatlan tequilát :)


Hmm, Tequilaaa és a citrommosoly.

Szívtipró újra akcióban.

Bram, Eszti és a thumbs up. Örök pozitív életfelfogás.

A hét maradék részét az erdőben sétálva töltöttem, Ana pedig mindig lelkesen csatlakozott, így Chiarával és vele megnéztük az este 10 körüli naplementéket :) Nagyon durva, hetente kb. 1 órával hosszabbodik a nap hossza, teljesen túl tudja hajtani magát az ember, 6 körül még javában süt a nap és nőnek az igazi távfelhők, 10-kor pedig olyan az ember érzése, mintha este 7-es szürkület lenne. Sajnos most ezek a séták kicsit elmaradnak, kedden vizsga, többieknek is van mit csinálni, de utána azt hiszem kihasználjuk az utolsó két hetet, mindenféle tekintetben :) Köszi a szavazatokat, vicces, hogy mennyi mazochista ember olvassa a blogom :) Nekik kívánnék teljesebb életet és kellemes rémálmokat!

Bye-bye Eszti!


Kész, imádom ezeket a köveket.


(igen, az még jég)


1 megjegyzés:

  1. Teljesen irigy vagyok, én ilyenkor lennék igazán kíváncsi Finnországra! Ja, és láttam ám a tájépítészeknek szóló képeket :D

    Érezd jól magad továbbra is, ölel:

    Dóri

    VálaszTörlés