Happala-Kappala, dínom-dánom, Hakkinen-Raikönnen, uccu neki, csuhajja - avagy egy fél év Finnországban

2012. január 22., vasárnap

üzemszünet - avagy a kisbetűs bejegyzés

sajnálattal kell közölnöm a műkedvelő közönséggel, akik az elmúlt 20 napban több, mint 1000 látogatást tettek itt, hogy egy kis ideig szünetelni fog a szolgáltatásom.
történt ugyanis, hogy tegnap kipróbáltuk alex koriját és vagy valamire rámentem a jégen, amit nem láttam a hótól vagy csak simán, de mindenesetre dobtam egy hátast. az éjszaka folyamán már a hidegvizes fásli nem tette meg a hatását, így kénytelen voltam advil ultrára fanyalodni, majd ma meglátogattam a tamperei kórházat. amely egy teljesen hasonló intézmény, mint az otthoni :) reggel már jobb volt a helyzet ugyan, és hiába pompázott szivárvány színekben a kezem, a kéztőcsontom volt bedagadva, amivel úgysem tudnak mit csinálni. azért a kedves finn doktornő 3 óra várakozás után megerősített ebben, megkérdezte, hogy szeretnék-e gipszet, mondtam hogy nem. úgyhogy el van törve a bal kezem kéztőcsontja, de nincs elmozdulva, úgyhogy pár hét nyugi és kész. közben beindult a suli is, úgyhogy amiatt is pötyögnöm kell elég sokat, de nem szeretném megerőltetni itt az első hétben, ilyenkor történik a forradás java, úgyhogy a blogot nem hiszem, hogy a megszokott sűrűséggel fogom vezetni.

lehetett volna rosszabb is, ez van, fájni olyan hú de nagyon nem fáj, úgyhogy majd meggyógyul.

hú ezt most végigolvastam és ember legyen a talpán, aki elsőre megérti, hogy mi van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése