Happala-Kappala, dínom-dánom, Hakkinen-Raikönnen, uccu neki, csuhajja - avagy egy fél év Finnországban

2012. április 2., hétfő

Április, avagy a tél ötödik hónapja

Azt hiszem kissé korán temettük a telet. Az elmúlt napokban bedurvult az időjárás, most épp vízszintesen esik a hó, reggel óta, a látótávolság pedig kb. áhhh szóval nem méterben, inkább láthatatlantávolság. Örülök neki azért, ez a hely mégiscsak akkor van rendben, ha tél van. Az lenne a legjobb, ha maradna májusig a hó. Állítólag tavaly május elsején dolgoztak a hófelhők :) és esett. Visszajött a hideg is, tegnap sétálgattam és miután a finn kutyasétáltatók a tavon sétáltatták a dögöket én is mászkáltam kicsit rajtuk /Szerk. mármint a tavon, nem a kutyákon./, amíg még lehet. Sok mondanivalóm most nincs, szerdán indulunk Lappföldre, ezért a hétvégén házikat írtam. Na meg kitakarítottam a lakást, mert Ville elköltözött és csak egy tetemes szeméthalmot hagyott maga után. Meg ahogy ma kiderült, az összes ágyneműjét, amit az ellenőrző muksó nem kezelt túl rugalmasan, így egyelőre az ágyamon pihen minden cucc és nem nagyon tudom, hogy hova tegyem.

Küldök nektek pár karácsonyi üdvözlőlapot. Nagyon sok havas fenyőfa meg ilyenek, úgyhogy talán nem túl érdekes. De ez hiányozni fog, nagyon.

/közben eltelt egy kis idő, ahogy itt szórakoztam a képekkel és azt kell, hogy mondjam, hogy ez az idő keményebb, mint (4 éve), ami eddig volt. kivéve talán, hogy nincs annyira hideg. viszont nemsokára sétálok egyet./

Amúgy is sajnáltam, hogy nem csináltam rendes, havas képeket a TUT-ról.


Ez még tegnap este volt, kis nosztalgiázás a tavon.


TUT

TUT és én vagy én és TUT. Kissé havazik :)


Minden időben, Tisza (err és cé) cipőben!


Az teljesen real time :) Mármint annak, aki rögtön elolvassa a bejegyzést. Aki nem, az lehet, hogy este csak egy hókupacot fog látni a benzinkút helyén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése