Happala-Kappala, dínom-dánom, Hakkinen-Raikönnen, uccu neki, csuhajja - avagy egy fél év Finnországban

2012. március 11., vasárnap

Az utolsó képsorok

Tegnap Andrással a kötelező esti szauna után sétálni indultunk. Elég szomorú volt, hogy 9 körül eső esett, de mire elindultunk már átváltott hóba. Valahogy olyan hihetetlen itt az eső. Amióta itt vagyok hideg van és pont. Minden héten úgy voltam vele, hogy oké, mist csak -5 van, de majd jövő héten megint jön egy frankó hóvihar -20-al. Hát tegnap rádöbbentem, hogy tényleg nem. Most már a mínuszok is eltűnnek tényleg. Így muszáj volt kihasználni az utolsó hóesős éjszakát. Persze a tó felé vettük az irányt, hisz már azon sem lehet sokáig mászkálni. Végül hajnali nem tudom, talán fél 2-ig kóboroltunk, ellőttem talán az utolsó tóról készült képeket.
Ma reggel szikrázó napsütésre ébredtem, 0 fok, az éjjel lehullott 5 centi hó már javában olvadozik, így gyorsan kimentem az erkélyre és csináltam -egy talán utolsó- friss havas panorámát.

Tényleg szomorú.

Most még elmegyünk szánkózni egyet.


Éjjeli fények a tavon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése